YAHUDI MALAYSIA YANG BIJAK

YAHUDI AKAN PAKSA KITA MASUK KE LUBANG CACINGNYA

Tuhan telah pun memberi kita peringatan malah petunjuk yang betul tetapi kita ini degil dan bodoh sombong. Tuhan sudah beritahu supaya kita jangan berkawan dan menjadikan Yahudi itu pemimpin. Tapi kita buat tidak tahu macam tidak percaya apa yang Tuhan beritahu. Yahudi ini memang Tuhan telah kurniakan akal yang istimewa, bijak dan berkemampuan untuk menyesuaikan hidup dengan apa keadaan sekali pun. Kerana kehebatan itu mereka telah menjadi sombong kepada Tuhan seperti sombongnya Iblis dalam kelompok Jin. Yahudi adalah makhluk yang sombong dari kelompok manusia dan Tuhan telah melaknat mereka sebagai kaum yang menyebabkan porak-peranda dunia sampailah hari kiamat. Yang beriman dan kembali tunduk kepada kebesaran Tuhan di antara mereka adalah sangat sedikit.

Orang Yahudi mengenal Islam lebih baik dari kita yang menganut Islam. Mereka tahu kita di atas landasan yang betul tetapi oleh kerana mereka bersifat dendam dan dengki maka usaha utama mereka ialah supaya kita menjadi mereka. Lebih teruk lagi kita akan dijadikan hamba atau pak turut kepada mereka dari segala bidang dan segala hal. Mereka menganggap mereka tuan dan kita kena mengikut telunjuk mereka. Sebabnya, kita ini mereka anggap tidak lebih baik dari mereka yang suci dan sempurna di sisi Tuhan.

Kita seharusnya mengakui bahawa mereka orang-orang Yahuni memang mempunyai keistimewaan sebagai manusia tetapi terkutuk di sisi Allah. Sebabnya Allah sendiri telah memberitahu kita tentang apa yang ada di dalam hati mereka. Jika kita beriman dengan sepenuh tawadhuk kepada agama maka kita tidak akan dengan mudah menjadi mangsa dan hamba kepada akal pemikiran mereka. Jika kita bertawakal kepada Allah dan menggunakan petunjuk Allah dalam kehidupan ini maka mereka tidak akan dapat berbuat apa-apa. Ini adalah janji Allah dan janji Allah tidak pernah bohong.

Ini adalah juga kerana mereka takut kepada kematian. Yahudi tahu bahawa kematian adalah kehinaan kepada mereka. Kematian adalah destinasi terakhir mereka menikmati kehidupan dalam kesombongan. Dan kesombongan itu adalah sumpahan Allah kepada hambanya yang menyebabkan mereka tidak layak menghuni syurga dan berada dalam kecelakaan selepas mati. Kesombongan hanyalah sifat Kemahaesaan Allah dan hanya layak bagiNya sahaja. Namun begitu sifat kesombongan dijadikan Allah sebagai dugaan kepada hamba-hambaNya. Konsep dan hakikat hidup Yahudi sebenarnya sama seperti Syaitan. Syaitan menggoda kita secara gaib dan Yahudi di alam nyata.

Yahuni pada hari ini amat mengenal kita orang Melayu. Mereka tahu bahawa kita akan menyingkap tabir kepalsuan hidup ini dan menjadi contoh umat ideal di dunia ini. Kerana sifat sombong dan hasad dengki, mereka berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk melalaikan kita. Mereka dengan mudah menyogok kita dengan pemikiran dan kebudayaan mereka yang berlandaskan nafsu tanpa sempadan dan kebebasan yang hanya dalam hayalan dan kebuasan. Mereka akan memaksa kita mengikut cara mereka hingga 100% tetapi setelah kita menjadi Yahudi mereka tetap tidak akan mengaku kita adalah sama seperti mereka. Mereka akan membongkar rahsia kepada kita bahawa kita adalah manusia bodoh yang suka meniru-niru dan mengikut cara mereka yang hebat dan tidak layak dan tidak boleh jadi mereka.

Jika kita berkahwin dengan mereka dan mengeluarkan zuriat atas nama Yahudi, jauh di dalam hati mereka tetap tidak mengakui kita sebagai mereka kerana mereka tahu dalam genetik kita, tetap ada membawa amanah nabi dan amanah agama lurus yang sempurna. Kita sahaja yang masih tidak tahu kerana kita bodoh dan ilmu ini iaitu ilmu genetik, dna dan serum chromosom adalah ilmu yang telah pun dikuasai oleh mereka.

Mereka sangat pasti bahawa apa yang tidak dapat mereka kalahkan ialah iman yang dikurniakan oleh Allah kepada hamba yang Allah kehendaki. Dan oleh kerana itu mereka akan sedaya upaya berusaha suypaya manusia tidak berjinak-jinak untuk memperoleh keimanan kepada Tuhan Sang Pencipta.


Sekiranya anda faham dan yakin, insyaallah sebenarnya manusia Melayu adalah insan yang akan mengeluarkan benih memikul amanah Tuhan. Dalam genetik Melayu terdapat genetik Nabi Sulaiman dan Ibrahim dan yang terdekat dan amat dicemburui ialah genetik Nabi Ismail dan Nabi Muhamad SAW. Jika Dato' Seri Najib, Tun Dr Mahathir, Tun Hussein, Tun Razak, Tunku Abd Rahman dan Dato' Onn Jaafar tahu bahawa dalam darah mereka ada genetik nabi dan bertanggongjawab memikul amanah yang lebih besar dan hebat daripada menjadi pemimpin Melayu, tentunya pada hari ini kita dalam kebarkatan. Sayangnya mereka telah disogokkan dengan fahaman dan ilmu Yahudi yang melalaikan dan hanya memfokuskan kepada bangsa maka jadilah mereka sebagai pemimpin Melayu yang hebat di zaman mereka.

Maka tersenyumlah Yahudi kerana mereka berjaya menyekat orang Melayu dari menjadi pemimpin, pengamal dan pemikul amanah di dunia.......Kini Yahudi bukan sahaja dalam parlimen kita atau dalam sistem komunikasi dan pertahanan negara tetapi telah ada di mana-mana. Sayangnya orang Melayu yang mengaku beragama Islam masih buta kerana tidak terasa kita telah dekat kelubang cacing Yahudi dan akan terus masuk ke dalamnya dan seturusnya menjadi hamba mengikut mereka jika kita tidak kembali kepada petunjuk Allah dengan segera.....

Ya Allah, selamatkan diri, keluargaku dan keturunanku dan sempurnakanlah iman kami dalam pandanganmu. Ya Allah ...bangsaku adalah sekuturunan aku, selamatkanlah ya Allah dan Engkaulah Yang Maha Menentukan. Engkau makbulkan permintaan dan harapan hamba-hambaMu mengikut sangka hati mereka...Ampunkan aku ya Allah...Ampunkanlah kami.....

Oleh Tun Sheikh.

1 comments:

mnsr8 said...

Akhir zaman riba bagai debu2 berterbangan.Walau tak menyentuhnya tetap terlekat kotorannya..Siapa yang mencipta sistem riba tapi sendiri tidak mengamalkannya?
"Itulah makhluk perosak bernama Yahudi"

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kontemporari
BloggerTheme by BloggerThemes | Design by 9thsphere